CONTACT

Cliënten – tijdens kantooruren, of als er geen haast is

Vanaf het moment dat je ingeschreven bent kun je via de e-Health omgeving veilig berichten sturen naar je behandelaar. Deze zal je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Je kunt op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 ook bellen naar de Skuul 0222-319413, of een mail sturen naar info@deskuul.nl

Cliënten – bij een crisis buiten kantooruren

Als cliënt van De Skuul kun je gebruik maken van de achterwachttelefoon als je dringend een hulpverlener nodig hebt. Dit nummer is bij je bekend en buiten kantooruren bereikbaar.

Ben je niet bij ons in behandeling dan kun je contact opnemen met de dichtstbijzijnde huisartsenpost. Deze kunnen je doorverwijzen naar de crisisdienst.

Wilt u zich aanmelden of heeft u gewoon een vraag? Bel dan, tijdens kantooruren, met de Skuul. Wij beantwoorden graag al uw vragen en maken desgewenst een persoonlijke afspraak.

Je wilt je aanmelden?

In het geval van een aanmelding, vragen wij u, zelf telefonisch contact met ons op te nemen.

Contactformulier

Voor alle overige vragen kunt u ons uiteraard ook een bericht sturen via onderstaand contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk telefonische contact met u op.

Contactformulier