CONTACT
De Skuul is bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur
We zijn een kleine organisatie, soms is iedereen in gesprek. Krijg je de voicemail, spreek een boodschap in dan bellen we terug
Je kunt ook een mail sturen met je vraag of een terugbelverzoek: info@deskuul.nl
T: 0222-319413 M: info@deskuul.nl Adres: Molwerk 31-45, 1797 SG Den Hoorn (Texel, kaart onderaan de pagina)
Cliënten – tijdens kantooruren, of als er geen haast is
Vanaf het moment dat je ingeschreven bent kun je via de e-Health omgeving veilig berichten sturen naar je behandelaar. Deze zal je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Je kunt op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 ook bellen naar de Skuul 0222-319413, of een mail sturen naar info@deskuul.nl
Cliënten – bij een crisis buiten kantooruren
Als cliënt van De Skuul kun je gebruik maken van de achterwachttelefoon als je dringend een hulpverlener nodig hebt. Dit nummer is bij je bekend en buiten kantooruren bereikbaar.
Ben je niet bij ons in behandeling dan kun je contact opnemen met de dichtstbijzijnde huisartsenpost. Deze kunnen je doorverwijzen naar de crisisdienst.
Zoek je contact voor een aanmelding, of heb je gewoon een vraag? Bel dan, tijdens kantooruren, met de Skuul. Wij beantwoorden graag al je vragen en maken desgewenst een persoonlijke afspraak.
Verwijzers
Je wilt je aanmelden?
In het geval van een aanmelding, vragen wij je, zelf telefonisch contact met ons op te nemen.
Contactformulier
Voor alle overige vragen kun je ons uiteraard ook een bericht sturen via onderstaand contactformulier.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk telefonische contact op.